Återbetalnings- och returpolicy

Återbetalnings- och returpolicy

Vi uppskattar din tillfredsställelse och vill säkerställa att du får en positiv shoppingupplevelse. Läs vår återbetalnings- och returpolicy noggrant för att förstå dina rättigheter och skyldigheter.

30-dagars returpolicy

Vi erbjuder en 30-dagars returpolicy för berättigade varor. Om 30 dagar har passerat sedan ditt köp kan vi tyvärr inte erbjuda dig en återbetalning eller byte. För att vara berättigad till retur måste din vara vara oanvänd, i samma skick som du mottog den och i originalförpackningen.

Initiera en retur

För att initiera en retur, vänligen kontakta vår kundsupport på support@clowas.se inom 30 dagar från det att du mottagit din beställning. Ange ditt ordernummer och detaljer om de varor du vill returnera. Vårt kundsupportteam kommer att guida dig genom returprocessen.

Berättigande till retur

Alla varor är berättigade till retur. Personliga varor och varor på rea kan dock inte returneras om de inte är skadade eller defekta. Dessutom kan vi kräva bevis på köp för att slutföra din retur.

Återbetalningsprocess

När vi har mottagit och inspekterat din retur kommer vi att skicka ett e-postmeddelande för att meddela att vi har mottagit varan. Vi kommer också att meddela om din återbetalning har godkänts eller nekats.

Om din retur godkänns kommer återbetalningen att behandlas, och en kredit kommer automatiskt att tillämpas på din ursprungliga betalningsmetod inom ett visst antal dagar. Tiden för kreditering kan variera beroende på din bank.

Byten

Om du har fått en felaktig eller skadad vara och behöver byta den mot samma artikel, vänligen kontakta vår kundsupport på support@clowas.se. Vi kommer att guida dig genom bytesprocessen.

Returfrakt

Du ansvarar själv för att betala fraktkostnaden för att returnera din vara. Fraktkostnader är ej återbetalningsbara. Om du får en återbetalning kommer kostnaden för returfrakten att dras av från återbetalningen.

Skadade eller defekta varor

Om du mottar en skadad eller felaktig vara, vänligen kontakta oss omedelbart på support@clowas.se med bilder på produkten och förpackningen. Vi kommer att bedöma skadan och ge vidare instruktioner om hur du ska gå vidare.

Försenade eller uteblivna återbetalningar

Om du ännu inte har fått din återbetalning, kontrollera först ditt bankkonto. Kontakta sedan ditt kreditkortsföretag, eftersom det kan ta tid innan återbetalningen registreras officiellt. Om du har gjort allt detta och fortfarande inte har fått din återbetalning, vänligen kontakta oss på support@clowas.se.

Kontakta oss

Om du har några frågor om vår återbetalnings- och returpolicy, vänligen kontakta oss på support@clowas.se.

För frågor eller assistans, vänligen kontakta oss dygnet runt:

  • Företagsnamn: SHENZHEN YEFENG NETWORK TECHNOLOGY CO., LIMITED
  • E-post: support@clowas.se
  • Företagsadress:UNIT 1507C 15/F EASTCORE 398 KWUN TONG ROAD KWUN TONG KL
  • Returadress: Vänligen kontakta vårt kundteam för support.